Sunday, 25 September 2011

sabar yang di bekal

aku masih gagal
menangkis kata-kata nista
dari mulut mereka yang belum mampu mengerti
pedihnya ketika hati terluka

aku masih gagal
menangkis kata-kata menjatuhkan
dari mulut mereka yang belum mampu mngerti
aku perlukan sokongan untuk terus bertahan

aku masih menangis
menghadapi kata-kata menghiris
aku masih terluka
menghadapi kata-kata yang mencela

walau masih gagal
aku akan terus cekal
dengan sabar yang di bekal
oleh Tuhan yang Maha Kekal

22 september 2011


No comments:

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates