Tuesday 29 October 2013

kalian dari mana?

assalamualaikum..
hari ni aku rasa tak bape ok :( (asek tak ok je aku merapu.haha)

hmm..aku start blogging 2011. banyak ugak la aku merapu kat sini. masa-masa aku tengah tingtong.hehe.
tapi bile dah dewasa sket (konon la, maksud aku cerdik sket dari tahun 2011 :p ), aku delete beberapa post yang aku rasa tak bape sesuai. aku malu bila baca balik :p

dari traffic feed aku tengok ade ugak orang baca blog merapu macam blog aku ni.haha. hope korang jenis orang yang tak suka buang masa macam aku ni :D

aku tengok..ramai pembaca dari tanah seberang, indonesia. dan pembaca blog ni kebanyakan aku mungkin tak kenal korang face to face. hmm..cuma aku tertanya, dari mana korang jumpa blog aku?hehe. dan ape yang buat korang terjumpa blog merapu macam ni.

jujurnya aku tulis blog hanya untuk lepaskan rasa je :) sebab tu kalo baca balik di awal penulisan aku, banyak tulisan yang sedih n aku banyak nanges :( tapi skang, bila aku sedih, aku mesti cepat-cepat ingatkan diri aku, 'tak berbaloi untuk sedih untuk benda yang tak bagi manfaat kat kita' kan kengkawan??? so, be happy :D

skang bila aku sedih, aku suka memanjakan diri (cewah :p). wat facial ke, exercise ke etc
sebab aku jumpa dalam buku dale carnegie ade kisah sorang wanita tu cakap, die risau n hidup die penuh pressure. tapi die pk 1 benda, aset utama die adalah kecantikan, sebab die nak jadi artis. so, die stop risau, sebab risau akan effect die punye penampilan. so, aku kekonon nk jadi cam die la.hahahaha. :p

klah..baik aku stop menaip. sebelum parah.hehe. 



No comments:

Designed By Seo Blogger Templates