Sunday, 2 March 2014

mac bulan promosi esp yang hot!

assalamualaikum..

promosi berapi mac
promosi berapi bulan mac 2014 adalah esp soy protein isolate powder :) produk paling hot, paling laris, paling di sayangi semua :)

kebaikan esp soy protein isolate powder
1. dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan.
2. membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam 
3. memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
4. membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
5. meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan, 
6. memberi ton warna kulit yang sekata
7. membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
8. protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
9. diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
10. rendah lemak, tanpa kolestrol
11. diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protein yang tinggi
12. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya
13. diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
14. protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan
15. membantu mengurangkan risiko kanser, 
16. bertindak sebagai antioksidan, 
17. menguatkan sistem imun tubuh, 
18. mempertingkatkan tahap kolestol baik, 
19. memelihara kesihatan jantung 
20. membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua
21. membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
22. pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
23. baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 
24. membantu merendahkan paras kolestrol 
25. mencegah osteoporosis 
26. membantu pembentukan sel-sel baru.
27. membantu menyembuhkan gastrik. 
28. memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.
29. mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
30. memudarkan parut
31. membantu pembinaan tubuh kanak-kanak
32. kecantikan kulit dan rambut


set combo budget esp 

# set milkbooster - esp + alfalfa complex
# set hamil - esp + vitalea
# set gastrik - esp + peppermint ginger plus
# set kesuburan - esp + gla complex
# set kecantikan - esp + vita-c
# set parut - esp + vita-e
# set jerawat - esp + gla complex
# set langsing - esp + alfalfa complex
# set bersalin - esp + zinc complex
# set tambah berat badan - esp + meal shakes
# set kuatkan tulang, rambut dan kuku - esp + ostematrix
# set sembelit - esp + alfalfa complex
# set alergi - esp + vita-c
# set asthma - esp + omegaguard
# set ulser mulut - esp + vita-c
# set anemia (kurang darah) - esp + b-complex
# set darah tinggi - esp + garlic
# set jantung - esp + omegaguard
# set strok - esp + omegaguard/vita-c
# set darah rendah - esp + vitalea
# set kolesterol tinggi - esp + omegaguard/garlic
# set edema/retensi air/gemuk air - esp + alfalfa complex
# set depresi/kemurungan - esp + b-complex
# set alzheimer/mudah lupa - esp + omegaguard
# set kebas/kejang kaki - esp + ostematrix
# set insomnia/masalah tidur - esp + ostematrix
# set letih/lesu - esp + b-complex
# set parkinson - esp + vitalea
# set bintik penuaan/jeragat - esp + vita-e
# set bau badan - esp + herblax/alfalfa
# set kulit/badan terbakar - esp + vita-e
# se infeksi kulat pada kulit - esp + vita-c
# set ekzema - esp + alfalfa complex
# set kelumumur - esp + zinc complex
# set rambut gugur - esp + zinc complex
# set osteoporosis/rapuh tulang/tulang patah - esp + ostematrix
# set menapaus - esp + gla complex
# set senggugut/pms - esp + gla complex

pesanan
nak cuba, untuk free consultation, istimewa hanya untuk korang, contact aku:
# Page FB: Healthy and Beauty Store
# Blog: www.bicaradengantuhan.blogspot.com
# FB: suriati Abdul Halim
# Shaklee Independent Distributor (ID: 1081999)
# Email: suriatiabdhalim@gmail.com
# Sms: 013-7117971


No comments:

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates