Thursday, 13 February 2014

senaman kardio di rumah

assalamualaikum..

senaman kardio
lagi-lagi senaman kardio menjadi tumpuan orang untuk ke blog ini. terima kasih kepada pembaca setia. i lab u.hihi. antara entry aku tentang senaman kardio
1- senaman kardio dan kempis
2- senaman kardio
moga bermanfaat untuk korang yang nak kempis dan selim melim.hehe.

senaman kardio di rumah
bagi suri rumah ataupun muslimah, aku galakkan buat senaman kardio di rumah. di samping korang tak perlu terkinja-kinja kat luar sana, korang boleh luangkan masa bersama anak-anak ataupun boleh bersenam sesambil menjadi work at home mom dengan berbisnes shaklee. jimat masa, jimat ruang dan menghabiskan masa dengan aktiviti yang bermanfaat di samping keluarga tersayang. kan bagus gituh.hihi. terdapat banyak video yang boleh di jadikan panduan untuk korang bersenam kardio di rumah. meh aku senaraikan kat sini kalo korang malas nak search.hihi. mesti lepas ni korang sayang kat aku kan, aku ni pemudah cara.wakaka. naik kete sorong sendiri tolak ;p

senaman kardio 5 minit
bagi yang baru nak berjinak-jinak dengan senaman, jangan paksa diri sangat. paksa diri yang malas untuk bersenam tak kisah, tapi jangan memaksa otot-otot kita yang tidak berdosa itu dengan perlu berkerja keras pada awal permulaan senaman. tindakan berdegil seperti itu tidaklah di galakkan, nanti korang akan mencerederakan otot korang.hehe. meh ikut tips aku yang bajet bagus ni,kihkihkih.
korang boleh start dengan senaman duration 5 minit sebagai permulaan.
haa..start la dengan warm up dulu:
quick warm up cardio workout - fitness blender warm up workout routine dengan duration 5.41 minit, 


senaman kardio 15 minit
dah warm up tuh kalo korang still rasa tak cukup lagi boleh try untuk duration 15 minit pulak.
omg - oh my glutes - cardio, butt and tigh workout by fitness blender dengan duration 15.23 minit.

  
senaman kardio 30 minit
bila dah terbiasa buat senaman (awal-awal jangan buat macam ni) tak puas hati lagi, boleh up kepada duration 30 minit punye.
30 minute at home abs and HIIT cardio workout for fat loss - HIIT happens dengan duration 31.21 minit.


senaman kardio 1 jam
tak puas hati lagi??? haa..hamek aku bagi duration sejam kat korang.kihkihkih.
60 minute HIIT cardio and abs workout - fitness blender, tabata HIIT, abs and obliques workout dengan duration 1 jam dan 3.48minit.

puas hati tak?
haa..aku harap korang berpuas hati.hihihi. tak puas hati lagi? nak selim melim? boleh cuba set pelangsingan shaklee yang semulajadi.
1- bakar lemak:
lecithin/omega guard shaklee
bertindak sebagai pembakar dan pemecah lemak serta kolesterol.

2- buang lemak
alfalfa complex/herblax shaklee
bertindak untuk membuang lemak dan toksin dalam badan
3- bina otot
cinch/esp soy protein isolate powder
bertindak membina otot dan mengelakkan kulit dari menggeleber
untuk pesanan istimewa
untuk pesanan istimewa boleh hubungi:
# Page FB: Healthy and Beauty Store
# Blog: www.bicaradengantuhan.blogspot.com
# FB: Suriati Abdul Halim
# Shaklee Independent Distributor (ID: 1081999)
# Email: suriatiabdhalim@gmail.com
# Sms: 013-7117971


No comments:

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates