Monday, 10 February 2014

pilihan ibu-ibu masa kini

assalamualaikum..

ibu-ibu masa kini
ibu-ibu masa kini terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat. ada ibu yang berkerjaya, ada suri rumah sepenuh masa dan ada yang berkerja dari rumah atau omputih panggil WAHM (work at home mom). aku kategori mana?hihi. aku on the way inshaAllah :D

ibu-ibu moden  
tidak kiralah sama ada ibu yang berkerjaya atau ibu yang menjadi suri rumah sepenuh masa mahupun ibu yang berkerja di rumah, sudah semestinya setiap dari kita menginginkan yang terbaik untuk suami, anak-anak dan keluarga. namun, ibu-ibu juga tidak harus mengabaikan diri sendiri kerana untuk memastikan keluarga sentiasa terjaga dan sihat, si ibu juga mestilah sihat. ye dok? namun terkadang kekangan masa dan kesibukan harian seringkali membuat ibu-ibu mengabaikan diri sendiri demi mengutamakan keluarga. alasannya tidak ada masa mendapatkan rawatan diri, sibuk dan sebagainya. jadi, bersempena dengan promosi vitalea pada bulan februari ini, shaklee menawarkan khas untuk ibu-ibu di luar sana yang ingin tampil sihat dengan cara yang mudah, selamat dan berkesan. memperkenalkan..

set hamil pilihan ibu-ibu masa kini
1- ibu yang mengalami alahan yang teruk
2- ibu yang mengalami tekanan darah rendah
3- sering keletihan dan lesu
4- mengalami kekejangan kaki, sakit pinggang dan kebas-kebas
5- untuk perkembangan otak bayi
6- untuk pembentukan otot dan organ-organ bayi
7- mengatasi masalah sembelit



set berpantang pilihan ibu-ibu masa kini 
1- boleh di ambil seawal hari pertama bersalin
2- tiada masalah jika di ambil walaupun anak mengalami jaundis (penyakit kuning)
3- sesuai untuk bersalin normal atau pembedahan
4- memberi tenaga sepanjang tempoh bersalin
5- luka lebih cepat sembuh
6- atasi masalah rambut gugur


set menyusu pilihan ibu-ibu masa kini
1- membantu masalah penyusuan
2- ibu bekerja yang ingin menyimpan stok susu
3- ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation
4- ibu bertenaga dan bonus kulit semakin cantik
5- anak cepat kenyang dan tidak menyusu terlalu lama kerana susu lebih pekat
6- anak senang lena
7- anak tidak mudah sakit

tawaran istimewa
tawaran istemewa harga set untuk ibu-ibu masa kini dengan diskaun yang berbaloi-baloi adalah hanya untuk bulan ini sahaja, kerana vitalea tengah promo.hehe. cara order cukup senang, maklumat lanjut hubungi:
# Blog: www.bicaradengantuhan.blogspot.com 
# FB: Suriati Abdul Halim
# Shaklee Independent Distributor (ID: 1081999)
# Email: suriatiabdhalim@gmail.com
# Sms: 013-7117971


No comments:

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates