Saturday, 1 February 2014

bisnes partner group ceria club

assalamualaikum..

korang ape kabau suma?hihi. alhamdulillah syukur atas segala nikmat yang Allah bagi. sungguh nikmatnya tidak terhitung..alhamdulillah binikmatihi tatimmusholihaat..

okeh hari ni dah masuk bulan kedua tahun 2014 :)

kat sini aku nak cari bisnes partner yang berminat untuk join group ceria club aku.hehehe.
kalo ade sesape berminat korang boleh baca details ni :D

faedah-faedah menjadi ahli shaklee
pengguna berdaftar
# diskaun produk 20%
# untung runcit
# kumpul mata dari setiap pembelian
# mata lebih 150 di tukar kepada wang tunai
# keahlian tiada tarikh luput

pengguna berkongsi
# bonus tunai dari perkongsian
# untung tunai dari bonus jualan
# tiada tarikh luput

pengguna professional
# bonus perkongsian
# tajaan bonus kereta
# tajaan bonus umrah
# tajaan melancong
# bonus kepimpinan
# untung tunai dari bonus jualan
# tiada tarikh luput

faedah-faedah menjadi ahli di bawah ceria club
# di naungi oleh masters coordinator ternama
# sokongan dan bimbingan berterusan
# kelas bimbingan percuma
# tutorial online dan offline
# seminar dan gathering
# seminar motivasi dari masters ternama
# dan bersama group ceria club aku yang semestinya ceria :D

faedah membuat bisnes shaklee
# bisnes yang fleksibel
# bisnes dari rumah sangat sesuai untuk muslimah dan juga surirumah
# produk yang di yakini berkesan
# tiada lambakan stok
# modal serendah rm75.00
# tidak perlu keluar rumah (order stok online, jual online)
# tidak perlu lagi mengikut arahan bos (kitalah kuli kitalah boss, so pepandai kat situ.hihi)
# bimbingan online dan offline

berminat hubungi
# Page FB: Healthy and Beauty Store
# Blog: www.bicaradengantuhan.blogspot.com
# FB: Suriati Abdul Halim
# Shaklee Independent Distributor (ID: 1081999)
# Email: suriatiabdhalim@gmail.com
# Sms: 013-7117971

nota kaki
segalanya bermula dari dalam diri. yakin pada diri, yakin pada rezeki Allah akan bagi. inshaAllah moga kita berjaya di dunia dan akhirat dan di mudahkan semua urusan. ameen :)


No comments:

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates