Wednesday, 19 February 2014

big sale 19 februari 2014 sahaja!!!

assalamualaikum..

big sale bermula
big sale bermula dari sekarang jam 00:00 pada 19 februari 2014 berakhir hingga jam 23:59 19 februari 2014. big sale hanya di adakan sehari sahaja. cepat!!!rebut peluang keemasan ini.

set-set di bawah promosi big sale
set vita-lea iron formula
# set tambah selera makan @ berat badan - vitalea + b-complex + meal shakes
# set kesihatan seisi keluarga - vitalea + b-complex + esp + vita-c
# set badan lesu/letih - vitalea + b-complex + ostematrix
# set kesihatan optimum - vitalea + b-compex + vita-c
# set warga emas - vitalea + omega guard + ajht + ostematrix

# set hamil - vitalea + b-complex + esp + vita-c + ostematrix + omega guard
# set berpantang - vitalea + b-complex + esp + vita-c + ostematrix + zinc complex
# set menyusu - vitalea + b-complex + esp + vita-c + ostematrix + alfalfa

set budget warga emas
# set badan lesu/tenaga - vitalea + b-complex
# set sendi tulang - ostematrix + ajht
# set diabetes - gla + alfalfa complex
# set asas warga emas - omega guard + ostematrix
# set sembelit/buasir - ostematrix + herb-lax
# set jantung sihat - vita-e + omega guard @ coqhealth
# set immune system - zinc complex + vita-c
# set darah tinggi/kolesterol tinggi - omega guard + garlic 


set kecantikan
# set kecantikan - vita-e + vita-c 
# set kecantikan - vita-e + vita-c + b-complex
# set kecantikan - vita-e + vita-c + b-complex + esp
# set kecantikan - vita e + vita-c + b-complex + esp + gla complex
# set kecantikan - collagen powder + vita-c
# set kecantikan - collagen powder + vivix + vita-c

set pelangsingan 
# set pelangsingan - alfalfa complex + lecithin
# set pelangsingan - alfalfa complex + lecithin + omega guard
# set pelangsingan - alfalfa complex + lecithin + esp
# set pelangsingan - alfalfa complex + lecithin + cinch energy tea mix
# set pelangsingan - alfalfa complex + lecithin + cinch shakes mix

untuk pesanan sempena big sale 19 februari 2014
untuk grab pesanan dengan cepat tanpa lengah, sila direct ke page dan pm atau direct contact aku via phone sahaja. cepat!!!sebelum berakhir promosi besar-besaran kali ini
# Page FB: Healthy and Beauty Store
# Blog: www.bicaradengantuhan.blogspot.com 
# FB: Suriati Abdul Halim
# Shaklee Independent Distributor (ID: 1081999)
# Sms: 013-7117971


No comments:

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates