Wednesday, 29 January 2014

alfalfa complex emak dan anak

assalamualaikum..

korang tau, sempena promosi berapi bulan januari ni, alfalfa complex harga jatuh merudum. tapi lagi dua hari nak habes promosi :'(



manfaat untuk kesihatan
aku exsaited sangat sebab alfalfa ni banyak sangat manfaatnya untuk kesihatan:
1- merawat gangguan pencernaan
2- mengawal kolestrol dalam darah
3- menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4- mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5- bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6- mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7- mengurangkan simptom menopous
8- merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9- merawat masalah sembelit
10- menyahkan toksik dalam tubuh
11- mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12- meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13- membantu masalah penghadaman
14- membantu memperbanyakkan susu ibu
15- mengurangkan masalah pundi kencing
16- mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17- meningkatkan kesihatan prostat
18- bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19- menghangatkan hubungan suami isteri
20- membantu tingkatkan kesihatan lelaki


set alfalfa complex shaklee
sempena promosi bulan ini yang bakal berakhir 2hari lagi :( shaklee menawarkan set alfalfa complex dengan harga promosi yang jauh lebih murah dan menjimatkan:
# set kurus - alfalfa + lecithin
# set resdung - alfalfa + zinc complex
# set detox untuk kurus sihat dan cantik - alfalfa + herb lax + dtx complex
# set dalaman wanita - alfalfa + gla complex
# set keputihan - alfalfa + vita-c
# set milkbooster - alfalfa + esp
# set berpantang - alfalfa + zinc atau alfalfa + esp atau alfalfa + ostematrix atau alfalfa + vitalea
# set suami isteri - alfalfa + zinc
# set kulit ekzema - alfalfa + omega guard 




anak alfalfa complex yang budget
anak alfalfa complex ni bukan 'bajet' macam aku.hihi. tapi ianya budget dari segi uwang kamu. di sebabkan dia anak, jadi dalam botol alfalfa anak terdapat 330biji alfalfa complex di dalam alfalfa complex botol kecil. pelaburan yang sungguh jimat dan menguntungkan kesihatan. lebih-lebih lagi sempena promosi alfalfa complex bulan ini yang hampir berakhir, harganya jatuh merudum ke gaung. bergolek-golek tak sempat aku nak kejar sebab exsaited sangat aku borong banyak-banyak.hihihi. rugi tau kalo aku tak grab peluang kali ni. ye dak?

emak alfalfa complex yang super budget
kalo anak alfalfa yang memang budget, emak dia super budget. kenapa super??? kerana emak alfalfa mengandungi 700biji alfalfa complex di dalam botol besar. sungguh jimat tahu! lagi-lagi tengah promosi. sape tak meroyan. aku??? kompom hamek besar punya.hahaha. ini bukan tamak, ini namanya bijak! ;p
alfalfa emak dan anak
tips dari emak
ini tips dari mak aku (bukan mak alfalfa ;p ) kalo nak jimat, beli apa-apa dalam pack besar. harganya jauh lebih jimat. sebab mak aku kan anak ramai (10 orang adek-beradek aku.hihi) so, penjimatan adalah satu pelaburan yang menguntungkan isi rumah.hehe. 
mak aku kalo beli biskut mayat (jangan takot, tak berhantu) tak beli satu plastik kecik, beli terus 1kotak besar. beli milo peket atau tin besar. kicap botol besar. kesimpulannya suma besar sebab nak jimat :D

genetik yang di turunkan kepada anak
dah nama pun aku anak mak aku. mestilah sedikit sebanyak genetik mak aku terturun kat aku.haha. mana tak tumpahnya sos cili kalo tak ke spageti :p
aku pun dah terbawa-bawa perangai mak aku. pegi supermarket siap bukak kalkulator (kat phone la ;p) kira perbezaan pack kecik n pack besar. berapa sen penjimatan untuk setiap gram sos yang aku laburkan. details kau! ;p 
akibatnya walopun aku tinggal bujang, stok sos cili aku botol besar punye. masa study dulu lagi la, punya jimat aku beli sos cili dalam gelen 1kg. hamek kau! sonang nak buek sos spageti. (gebang kencang jimat tapi makan spageti ;p) makan biar besar, jimat pon besar gak.hihi. 
haa..bijak tak aku berbelanja?wakaka ;p

berbelanja secara bijak dan jimat
kalo korang pun nak berbelanja dengan bijak dan jimat, bleh ikut tips aku bagi.hihi. alang-alang promosi, takkan nak biar hari-hari promosi berlalu pergi dengan dengan rugi. ya dak? ;)
nak grab promosi kali ni senang je. details bleh contact aku. 
# Page FB: Healthy and Beauty Store
# Blog: www.bicaradengantuhan.blogspot.com 
# FB: Suriati Abdul Halim
# Shaklee Independent Distributor (ID: 1081999)
# Email: suriatiabdhalim@gmail.com
# Sms: 013-7117971

nak tips penjimatan macam aku pon boleh. nak tips dari mak aku lagi la boleh. kang aku call mak aku special untuk tanyakan tips buat korang.hihihi. 

nota kaki
promosi hanya tinggal lagi 2 hari. berakhir 31 januari ;'(


2 comments:

Anys Hazwanie said...

Jom join =)
http://myartcrafting.blogspot.com/2014/01/januari-giveaway.html

edogawa conan said...

inshaAllah :)
thanks for the offer :)

PESAN UNTUK SEMUA

aku suka berbicara, bercakap, merapu, meraban dan perkara sewaktu dengannya
aku suka cakap sendiri tapi aku belum gila lagi coz aku cakap dalam ati
kalo ade orang cakap aku gila tu membuktikan bukan aku yang gila tapi orang tu yang gila
sebab tak tahu membezakan orang gila dengan orang gila-gila
aku orang gila-gila tapi tak suka baca comik gila-gila
suka baca comic conan je..

PESAN UNTUK SI PEKAK

bila aku berbicara aku tak kesah orang nak dengar ke tak
sebab aku tahu ramai orang pekak
ataupun buat-buat pekak
dah la pekak suka pulak salahkan badak
kan selalu je orang panggil pekak badak
apsal selalu sangat nak senakkan kepala hutak
kalo ko pekak cakap jela pekak
jangan nak babitkan badak pulak
dah dasar orang pekak badak
ops..tersasul la pulak
sori la badak tersebut nama ko la pulak

POPULAR POSTS

RECENT COMMENTS

Designed By Seo Blogger Templates